PROFESSIONAL 3D SCANNING & MODELING STUDIO
  • Polski
  • English
  • Efekty Dźwiękowe

    PRZYGOTOWANIA

    Wiemy, że podczas tworzenia sceny wiele szczegółów wpływa na immersyjne doświadczenie dlatego kiedy pracujemy nad projektem od samego początku bierzemy wszystkie te elementy pod uwagę. Prace nad dźwiękiem rozpoczynają się już na wczesnym etapie każdego projektu w trakcie planowania naszych zasobów 3D.

    NAGRYWANIE

    Kiedy skanujemy lokacje i obiekty staramy się także pozyskać na miejscu jak najwięcej dźwięków używając profesjonalnego sprzętu do nagrywania w terenie. Uzyskanie dobrych rezultatów często wymaga nagrywania w nocy aby zminimalizować hałas otoczenia. Wszystkie inne dodatkowe dźwięki potrzebne do projektu także są nagrywane przez nasz zespół z różnych źródeł.

    EDYTOWANIE

    Po sesji nagraniowej pozyskany materiał jest selekcjonowany a następnie odpowiednio przetwarzany. Każdy efekt dźwiękowy jest traktowany indywidualnie. Zależnie od obiektu przygotowywane są pętle, wariacje czy poszczególne warstwy dźwięków. Na końcu przeprowadzany jest zarówno miks jak i mastering, a pliki dźwiękowe zostają skatalogowane w zorganizowany sposób.

    IMPLEMENTACJA

    Kiedy przygotowujemy nasze zasoby staramy się dostarczyć w pełni kompleksowe rozwiązania gotowe do użycia w popularnych silnikach gier takich jak Unreal Engine. Dla bardziej wymagających obiektów czy akcji przygotowywane są skrypty dźwiękowe zawierające już zaimplementowane mechaniki, między innymi takie jak wariacje, warstwy czy interakcje.

    PUBLIKACJA

    Na końcu wszystkie efekty dźwiękowe i skrypty zostają dołączone do odpowiednich modeli lub zestawów, które następnie trafiają na strony sklepów takich jak Unreal Marketplace, Unity Asset Store, Sketchfab czy CGTrader lub zostają przekazane bezpośrednio do naszych klientów biznesowych.

    Jeśli podobają Ci się nasze zrealizowane projekty i jesteś zainteresowany naszymi usługami, chętnie stworzymy to czego potrzebujesz, na indywidualne zlecenie.