PROFESSIONAL 3D SCANNING & MODELING STUDIO
  • Polski
  • English
  • MODELOWANIE 3D

    ZBIERANIE REFERENCJI

    Prace nad każdym modelem rozpoczynają się jeszcze zanim uruchomione zostanie jakiekolwiek oprogramowanie. Pierwszym etapem zawsze jest research. Musimy zebrać jak najwięcej informacji i zdjęć referencyjnych, aby mieć pewność, że każdy szczegół zostanie wiernie odwzorowany.

    PROCES MODELOWANIA

    Po zebraniu referencji zaczynamy nadawać kształt modelowi używając Blendera. Jakość modelu 3D wpływa na kolejne etapy procesu, dlatego na modelowanie poświęcamy najwięcej czasu.

    PRACA NAD TEKSTURAMI

    Gdy mamy już idealny model 3D możemy przystąpić do pracy nad teksturami. Tutaj uzyskuje on ostateczny wygląd. Na tym etapie używamy głównie pakietu Adobe Substance 3D, który pozwala nam tworzyć bardzo realistyczne tekstury proceduralne.

    FINALNE TESTY

    Ostatnim etapem jest testowanie. Umieszczamy model w popularnych silnikach gier takich jak Unity 3D i Unreal Engine, sprawdzamy czy zachowuje się prawidłowo i wprowadzamy poprawki jeśli są konieczne. To sprawia że nasze modele są gotowe do użycia bez problemów niezależnie od zastosowania.

    OSTATNIE PRZYGOTOWANIA

    Na końcu przygotowywany jest render, a fotorealistyczny model 3D trafia na strony sklepów takich jak Unreal Marketplace, Unity Asset Store, Sketchfab czy CGTrader lub zostaje przekazany bezpośrednio do naszych klientów biznesowych.

    Jeśli podobają Ci się nasze zrealizowane projekty i jesteś zainteresowany naszymi usługami, chętnie stworzymy to czego potrzebujesz, na indywidualne zlecenie.